ein abschiedstext von riedbad lise


ich habe am freitag abend d sexy lise am vip-apero gesichtet.

sie hatte einen text dabei den sie gerne vorgelesen hätte, hatte sich aber nicht so richtig dafür und verschwand bald wieder. den text hat sie mir zurückgelassen und so ist er hier nachzulesen.

sexy lies, fasnacht 13
sexy lies, fasnacht 13

abschied


mini liebe aawäsende, ich möchte mich für die 20 johr fasnacht härzlich bedanke. es
isch es schöns jubiläum wo s do z fiire git. viel arbeit und spass sind dermit verbunde.


aber gliichzytig bedütet der hütig obe für mich au zyt zum entgültig abschied näh.


s sexy lisi isch vieli johr mit viel härzbluet bi der fasnacht mit derbi gsi. aber ich ha
gmerkt, dass d zyt nid still stoht und die hütigi jugend anderi sache schätzt und liebt.


d zyt für s sexy lisi isch abglaufe.


es isch e gueti unvergässlichi zyt gsi, won ich nid wetti misse. aber es würd mi sehr freue, wenn doch hie und do öpper würd a s lisi dänke und mich im riedbad hinte würd cho bsueche.